کد خبر : 25086
دیدگاه‌ها برای ۱۱ طرح هنری و قرآنی در خراسان رضوی به ثمر نشست بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 19:40
-

۱۱ طرح هنری و قرآنی در خراسان رضوی به ثمر نشست

ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۱ طرح هنری و قرآنی از ابتدای دهه فجر با هزینه ۹ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید. جعفر مروارید در حاشیه بهره‌برداری یک مرکز قرآنی در شهرستان خوشاب افزود: این طرح‌ها شامل ۶ موسسه آموزشگاه هنری، سه موسسه قرآنی و ۲ خانه هنرمندان

ایرنا

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۱ طرح هنری و قرآنی از ابتدای دهه فجر با هزینه ۹ میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری رسید.

جعفر مروارید در حاشیه بهره‌برداری یک مرکز قرآنی در شهرستان خوشاب افزود: این طرح‌ها شامل ۶ موسسه آموزشگاه هنری، سه موسسه قرآنی و ۲ خانه هنرمندان است که در شهرستان‌های این استان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از یک موسسه قرآنی و ۲ موسسه آموزشگاه هنری در خوشاب بیانگر امید آفرینی و بهره‌گیری از استعدادهای جوانان فرهنگی و قرآنی این شهرستان است.

وی گفت: در برنامه عدالت توزیعی وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی از کارهای فرهنگی و ایده‌های نو در قالب کسب‌وکارهای فنی حمات می‌شود.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: همچنین در راستای رونق اقتصاد فرهنگ و هنر، گذرهای  فرهنگ و هنر در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود که در آن‌ها مجموعه هنرها و فناوری‌های نوین به نمایش درمی‌آید.  

وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی در حوزه فرهنگ و هنر ادامه داد: با توجه به فضاهای کنونی استان نیاز به سرمایه‌گذاری خصوصی و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر داریم.  

وی با بیان اینکه توسعه فرهنگی عامل رشد اقتصادی در طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی است گفت: در این راستا از طرح‌های نو، شرکت‌های دانش‌بنیان و گروه‌های استارتاپ حمایت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.