کد خبر : 9116
دیدگاه‌ها برای ۱۱ مرداد آغاز فروش اوراق مشارکت احیای طرح امیریه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 تیر 1394 - 20:11
-

۱۱ مرداد آغاز فروش اوراق مشارکت احیای طرح امیریه سبزوار

سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: از ۱۱ مرداد ماه سال جاری، فروش اوراق مشارکت ارگ امیریه آغاز خواهد شد. محمد علی طالبی در گفتگو با بصیر سبزوار با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری سبزوار برای اجرای پروژه ارگ امیریه اقدام به انتشار اوراق مشارکت خواهد کرد. وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت

talebi01سبزواریان: شهردار سبزوار گفت: از ۱۱ مرداد ماه سال جاری، فروش اوراق مشارکت ارگ امیریه آغاز خواهد شد.

محمد علی طالبی در گفتگو با بصیر سبزوار با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری سبزوار برای اجرای پروژه ارگ امیریه اقدام به انتشار اوراق مشارکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی های صورت گرفته امیدواریم استقبال خوبی از این فرصت توسط شهروندان عزیز صورت پذیرد، افزود: در این مرحله ۷۰۰ میلیارد ریال اوراق مشارکت عرضه می گردد.

شهردار سبزوار با اشاره به اینکه شهروندان گرامی و سایر مردم در کشور می توانند با مراجعه با کلیه شعب بانک شهر در کل کشور این اوراق مشارکت را خریداری نمایند، ادامه داد: به موجب کسب مجوزات و هماهنگی های لازم از طریق بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بانک شهر انتشار اوراق مشارکت طرح امیریه سبزوار از ۱۱ مرداد به مدت پنج روز کاری تعیین گردید.

طالبی بیان داشت: این اوراق بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار با نرخ ۲۱%‌ علی الحساب سالانه و با پرداخت سود هر سه ماه یکبار برای مدت چهار سال عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این مهم در آخرین روزهای سال ۹۳ انجام شده است، تصریح کرد: این مرحله‌دوم اوراق‌ مشارکت احیای طرح امیریه سبزوار خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.