کد خبر : 23311
دیدگاه‌ها برای ۱۲۰۴ کلاس درس جدید به مدارس خراسان رضوی افزوده شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 17:00
-

۱۲۰۴ کلاس درس جدید به مدارس خراسان رضوی افزوده شد

ایرنا  مهرماه امسال هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس جدید به مدارس استان خراسان رضوی افزوده شد. مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در بازدید از مدارس حاشیه شهر سبزوار گفت: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید ۲۹۳ طرح آموزشی با یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس در این استان به بهره‌برداری رسید و برای

ایرنا

 مهرماه امسال هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس جدید به مدارس استان خراسان رضوی افزوده شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در بازدید از مدارس حاشیه شهر سبزوار گفت: هم‌زمان با سال تحصیلی جدید ۲۹۳ طرح آموزشی با یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس در این استان به بهره‌برداری رسید و برای ورود دانش آموزان به مدارس آماده شد.

قاسمعلی خدابنده افزود: خراسان رضوی به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیران مدرسه‌ساز رتبه اول کشور را در زمینه آماده‌سازی فضاهای مناسب برای ورود دانش آموزان کسب کرده است.

وی اظهار داشت: از مجموع یک هزار و ۲۰۴ کلاس درس بهر ه برداری شده در ماه جاری ۶۰۲ کلاس درس با مشارکت خیران و همین تعداد نیز با اعتبار دولتی احداث شده است.

وی ادامه داد: طی یک سال گذشته برای نوسازی و تجهیز مدارس استان، خیران مدرسه‌ساز هزار میلیارد ریال کمک کرده‌اند و یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز اعتبار دولتی هزینه شده است.  

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی و معلم در خراسان رضوی گفت: با تلاش شبانه‌روزی در شروع سال تحصیلی جدید این مشکل برطرف شد.

یک‌میلیون و ۲۹۰ هزار دانش‌آموز در ۵۳ هزار کلاس درس ۹ هزار مدرسه استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.