کد خبر : 26398
دیدگاه‌ها برای ۱۲ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در سبزوار کشف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 6 اردیبهشت 1399 - 17:33
-

۱۲ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال در سبزوار کشف شد

ایرنا مأموران پلیس سبزوار ۱۲ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال قاچاق را در حاشیه این شهر کشف کردند. فرمانده انتظامی سبزوار با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره‌برداری افراد سودجو از تعدادی دستگاه بیت کوین (استخراج کننده ارز دیجیتال)

ایرنا

مأموران پلیس سبزوار ۱۲ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال قاچاق را در حاشیه این شهر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره‌برداری افراد سودجو از تعدادی دستگاه بیت کوین (استخراج کننده ارز دیجیتال) در این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان سبزوار قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سبزوار با اقدام‌های اطلاعاتی توانستند محل استفاده از این دستگاه‌ها که در حاشیه شهر سبزوار بود را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند و دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در حال کار را کشف و یک فرد سودجو را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سبزوار گفت: برابر اعلام نظریه کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.