کد خبر : 28962
دیدگاه‌ها برای ۱۲ سوال در مورد موسسه آبادانی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 - 19:09
-

۱۲ سوال در مورد موسسه آبادانی

خلاصه چند سوال مهم که این روزها در مورد موسسه آبادانی سربداران وجود دارد و تا کنون کسی جواب آن‌ها را به افکار عمومی نداده است: ۱) آیا «مؤسسۀ آبادانی دیار سربداران» در ساختار اداری وزرات‌خانه‌های کشور، ثبت شده است؟ در چه تاریخی؟ اگر ثبت شده است، لینک مرتبط با این ثبت یا مدرک آن

خلاصه چند سوال مهم که این روزها در مورد موسسه آبادانی سربداران وجود دارد و تا کنون کسی جواب آن‌ها را به افکار عمومی نداده است:

۱) آیا «مؤسسۀ آبادانی دیار سربداران» در ساختار اداری وزرات‌خانه‌های کشور، ثبت شده است؟ در چه تاریخی؟ اگر ثبت شده است، لینک مرتبط با این ثبت یا مدرک آن را منتشر کنید.

۲) اساسنامۀ مؤسسه کجاست؟ چند اساسنامه در این سه دهه فعالیت آن وجود داشته است و برنامه‌ها بر اساس کدام یک پیش رفته است؟ اساسنامه‌های مصوب و رسمی مؤسسه را منتشر کنید.

۳) مدیرعامل، هیئت مدیره و هیئت مؤسس مؤسسه چه کسانی هستند؟ با توجه به اینکه بخشی از پروژه‌های مرتبط با بیت‌المال، به دست این مؤسسه بوده است، این مدیران چه زمانی در مورد هزینه‌کردشان از منابع ملی (نقدی یا غیرنقدی) به مردم پاسخ خواهند داد؟

۴) زمین‌های سجادشهر دچار چه مشکلی هستند؟ مؤسسه چه سهمی دارد؟ پرسش‌های جزئی فراوانی در مورد سجادشهر وجود دارد.

۵) مؤسسه در شهرک اندیشه چه کرده است؟ وضعیت پرونده‌های این شهرک چه طور است؟

۶) مؤسسه چه نفعی در توحیدشهر برده است؟ چرا بقیۀ فازهای این شهرک ادامه نیافته است؟

۷) مؤسسه بابت پروژه‌هایی چون فرودگاه، چقدر زمین دریافت کرده است؟ در کجا؟ الآن در دست چه کسی هستند؟ آیا زمین‌هایی که باید به افراد تحویل می‌دادند، داده‌اند؟

۸) صندوق جاویدان، برج وندا و دیگر ساختمان‌هایی که با مجوزهای خیریه تأسیس شده‌اند آیا ارتباطی با موسسه دارند؟ اگر دارند، چرا تجاری و شخصی فروخته شده‌اند؟

۹) زمین‌های دولتی که در اختیار مؤسسه بوده‌اند و بعد شخصی واگذار شده‌اند کدام‌ها هستند؟

۱۰) منطقۀ ویژۀ اقتصادی و دیگر پروژه‌های درآمدزای دولتی چرا به مؤسسه واگذار شده‌اند؟ آیا مجوزهای لازم را دارد؟ آیا مؤسسات و شرکت‌های دیگری در این شهر وجود ندارند برای این تصدی‌گری؟

۱۱) ارتباط مؤسسه با انتخابات چیست؟ هزینه‌های تبلیغاتی کدام نامزدهای در انتخابات مختلف مجلس، شورا و … توسط مؤسسه تأمین شده است و چرا؟

۱۲) چه اشخاص حقوقی و حقیقی، باید مسئولیت عملکرد مؤسسه را بپذیرند و حاضرند در مقابل افکار عمومی و رسانه‌ها در قالب مصاحبه یا نشست خبری پاسخگو باشند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.