کد خبر : 24913
دیدگاه‌ها برای ۱۲ مصوبه برای حل مشکل حاشیه‌نشینی سبزوار ارائه شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 - 15:21
-

۱۲ مصوبه برای حل مشکل حاشیه‌نشینی سبزوار ارائه شده است

ایرنا دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار گفت: یکی از دغدغه‌های اعضای این شورا توسعه فرهنگی و اقتصادی مناطق حاشیه شهر است که در این راستا تاکنون ۱۲ مصوبه برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی ارائه شده است. رضا شجاع مقدم روز شنبه در حاشیه بازدید از یک مرکز فرهنگی سبزوار افزود: حدود یک‌چهارم جمعیت ۲۵۰ هزار نفری

ایرنا

دبیر شورای فرهنگ عمومی سبزوار گفت: یکی از دغدغه‌های اعضای این شورا توسعه فرهنگی و اقتصادی مناطق حاشیه شهر است که در این راستا تاکنون ۱۲ مصوبه برای حل مشکلات حاشیه‌نشینی ارائه شده است.

رضا شجاع مقدم روز شنبه در حاشیه بازدید از یک مرکز فرهنگی سبزوار افزود: حدود یک‌چهارم جمعیت ۲۵۰ هزار نفری سبزوار ساکن مناطق حاشیه‌ای هستند لذا اجرای مصوباتی با هدف عدالت اجتماعی، رفع محرومیت و ارتقای زیرساخت‌های خدمات شهری این مناطق در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار دارد.

وی ادامه داد: کمک به مسائل فرهنگی، رفاهی، امنیتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، راه‌اندازی پایگاه‌های مشاوره، بهداشت و درمان، مهدهای کودک، کتابخانه و سرای محله برخی از اقدامات اجرایی در مناطق حاشیه شهر سبزوار با همیاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با اشاره به طرح «گذر فرهنگ و هنر» گفت: پیگیر مکان مناسبی هستیم که با اجرای این طرح مکان‌هایی شامل تماشاخانه، نگارخانه، نمایشگاه و موزه‌های خصوصی برای شهروندان و گردشگران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه گذرهای فرهنگ و هنر با ارائه طرح از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری‌ها ایجاد می‌شود افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه تسهیلات مناسب از سرمایه‌گذارانی که در طرح گذر فرهنگ و هنر مشارکت نمایند حمایت مالی و معنوی می‌کند.

وسعت شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.