کد خبر : 21836
دیدگاه‌ها برای ۱۳۰ هکتار حریم رودخانه‌های غرب خراسان رضوی رفع تصرف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 17:00
-

۱۳۰ هکتار حریم رودخانه‌های غرب خراسان رضوی رفع تصرف شد

واحد مرکزی خبر طی چهار ماه نخست امسال ۱۳۰ هکتار از محدوده حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان‌های سبزوار، داورزن و جغتای در غرب خراسان رضوی رفع تصرف شده است. مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای این شهرستان به‌منظور پیشگیری از خسارت سیل ۱۳۰ هکتار به طول ۲۵ کیلومتر از

واحد مرکزی خبر

طی چهار ماه نخست امسال ۱۳۰ هکتار از محدوده حریم و بستر رودخانه‌های شهرستان‌های سبزوار، داورزن و جغتای در غرب خراسان رضوی رفع تصرف شده است.

مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای این شهرستان به‌منظور پیشگیری از خسارت سیل ۱۳۰ هکتار به طول ۲۵ کیلومتر از حریم رودخانه‌های امور آب این ناحیه را بازگشایی کردند.

محمد ثابتی افزود: بیشترین رفع تصرف از بستر رودخانه‌های شامکان، ششتمد، سنگ سفید سبزوار و شهرستان‌های داورزن و جغتای صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: از سال‌های گذشته تاکنون دو هزار و ۵۰۰ پرونده برای رفع تصرف اراضی در حریم رودخانه‌های این منطقه تشکیل شده که ۹۶ مورد آن مربوط به سال گذشته بوده است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های شرکت آب منطقه‌ای با هماهنگی دادگستری و نیروی انتظامی رفع تصرف از بستر رودخانه‌ها و برخورد با متخلفانی است که در حاشیه و بستر رودخانه اقدام به ساخت ویلا و خانه باغ می‌کنند.

امور آب ناحیه سبزوار ۶ دشت سبزوار، نیگجه، جوین، عطائیه، سنگرد و داورزن را زیرپوشش دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.