کد خبر : 25433
دیدگاه‌ها برای ۱۳.۷ میلیارد ریال جبران خسارت کشاورزی در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 بهمن 1398 - 15:31
-

۱۳.۷ میلیارد ریال جبران خسارت کشاورزی در سبزوار پرداخت شد

ایرنا مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: ۱۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال برای جبران خسارت محصولات کشاورزی و بخش دام این شهرستان به بهره‌برداران پرداخت شد. مهشید راهبر افزود: از این مبلغ ۹ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال مربوط به محصولات باغی و یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال مربوط به محصولات زارعی

ایرنا

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: ۱۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال برای جبران خسارت محصولات کشاورزی و بخش دام این شهرستان به بهره‌برداران پرداخت شد.

مهشید راهبر افزود: از این مبلغ ۹ میلیارد و ۴۸۸ میلیون ریال مربوط به محصولات باغی و یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال مربوط به محصولات زارعی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین افزون بر ۲ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش دام و طیور است که به بهره‌برداران این بخش در شهرستان سبزوار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه کشاورزی چتر حمایتی بهره‌برداران است گفت: خسارت‌های وارد شده به کشاورزان و دامداران این شهرستان بر اثر سیل، سرما و تگرگ بوده است.

راهبر افزود: صندوق بیمه کشاورزی سبزوار اکنون هیچ بدهی ندارد و ۱۰۰ درصد تعهدات و غرامت‌های معوقه سال زراعی گذشته را پرداخت کرده است.

سبزوار ۳۵ هزار هکتار کشتزار، ۱۶ هزار هکتار عرصه باغی و حدود ۲۰ هزار بهره‌بردار کشاورزی دارد و سالانه ۲۴۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در آن تولید می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.