کد خبر : 22260
دیدگاه‌ها برای ۱۴۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در جغتای مقاوم‌سازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 13:59
-

۱۴۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در جغتای مقاوم‌سازی شد

ایرنا  ۱۴۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با هزینه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان جغتای مقاوم‌سازی و تعمیر شده‌اند. رئیس کمیته امداد جغتای گفت: برای ۵۳ واحد از این تعداد واحد مسکونی عملیات مقاوم‌سازی و برای ۹۲ منزل کار تعمیر و نوسازی صورت گرفت.  

ایرنا

 ۱۴۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با هزینه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان جغتای مقاوم‌سازی و تعمیر شده‌اند.

رئیس کمیته امداد جغتای گفت: برای ۵۳ واحد از این تعداد واحد مسکونی عملیات مقاوم‌سازی و برای ۹۲ منزل کار تعمیر و نوسازی صورت گرفت.  

رضا مسکنی افزود: هزینه مقاوم‌سازی مسکن مددجویان روستایی و شهری کمیته امداد از محل کمک‌های بلاعوض این نهاد، تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مشارکت افراد نیکوکار تأمین می‌شود.

وی همچنین به تلاش کمیته امداد برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان اشاره و بیان کرد: ظرف چهار ماه نخست امسال در همین چارچوب ۱۷ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی به میزان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مجریان طرح‌های اشتغال در جغتای پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد جغتای گفت: پارسال نیز ۱۵۸ فقره تسهیلات اشتغال با تأمین اعتبار ۳۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به مددجویان این شهرستان در قالب طرح‌های دام‌پروری، اشتغال  و خدمات پرداخت شده بود.

دو هزار و ۵۱۷ خانوار با جمعیت شش هزار نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان جغتای هستند.

جغتای مرکب از دو بخش مرکزی و هلالی ۵۶ روستا دارد. ۳۹ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.