کد خبر : 22060
دیدگاه‌ها برای ۱۵۰ میلیارد ریال صرف تجهیز و نوسازی خانه‌های بهداشت سبزوار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 13:59
-

۱۵۰ میلیارد ریال صرف تجهیز و نوسازی خانه‌های بهداشت سبزوار شد

ایرنا  طی دو سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان سبزوار هزینه شده است. فرماندار سبزوار در بازدید از مراکز درمانی این شهرستان گفت: با هزینه این مبلغ ۱۹۴ خانه بهداشت روستایی تجهیز و حدود ۴۰ مرکز درمانی نوسازی شدند. احمد برادران افزود: از آغاز طرح تحول نظام سلامت

ایرنا

 طی دو سال گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی خانه‌های بهداشت روستایی شهرستان سبزوار هزینه شده است.

فرماندار سبزوار در بازدید از مراکز درمانی این شهرستان گفت: با هزینه این مبلغ ۱۹۴ خانه بهداشت روستایی تجهیز و حدود ۴۰ مرکز درمانی نوسازی شدند.

احمد برادران افزود: از آغاز طرح تحول نظام سلامت ۷۰ هزار نفر در شهرستان‌های سبزوار که در گذشته زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نبودند  زیرپوشش طرح بیمه همگانی سلامت قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: از دستاوردهای مهم دولت در حوزه سلامت منطقه، راه‌اندازی اورژانس هوایی در سبزوار بود که در این راستا یک بالگرد با اجاره ماهانه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از هوانیروز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار گرفت.

فرماندار سبزوار گفت: بهره‌برداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه، بخش رادیوتراپی شیمی‌درمانی، بخش جراحی قلب باز، پزشکی هسته‌ای، آنژیوگرافی، سی.تی.اسکن دیجیتال و مراکز درمان بستر از مهم‌ترین طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان در سال‌های اخیر بوده است.

وی افزود: اجرای طرح تحول سلامت یکی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است که با کاهش هزینه پرداختی بیماران، رضایتمندی مردم را ایجاد کرده است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و شش بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.