کد خبر : 22414
دیدگاه‌ها برای ۱۵ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد خراسان رضوی ایجاد می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 شهریور 1398 - 19:49
-

۱۵ هزار فرصت شغلی در کمیته امداد خراسان رضوی ایجاد می‌شود

ایرنا امسال با پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد، ۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد می‌شود. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب گفت: امسال چهار هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به این نهاد اختصاص یافته که نسبت به پارسال دو و

ایرنا

امسال با پرداخت چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط کمیته امداد، ۱۵ هزار فرصت شغلی در خراسان رضوی ایجاد می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی در نشست شورای اداری شهرستان خوشاب گفت: امسال چهار هزار میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال به این نهاد اختصاص یافته که نسبت به پارسال دو و نیم برابر شده است.

حبیب‌الله آسوده افزود: اعتبارات اشتغال کمیته امداد در بخش‌های اشتغال خرد و کسب‌وکارهای کوچک، پشتیبان و به کارآفرینانی که می‌توانند فرصت شغلی ایجاد کنند پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به طرح مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی اظهار داشت: رویدادهای کارآفرینی خلاق در کمیته امداد فرصتی برای استعدادیابی، رونق تولید و اشتغال است.  

آسوده گفت: کمیته امداد در رویدادهای  کارآفرینی تا مرحله تجاری‌سازی از کارآفرینان حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه برای سال جاری سه هزار مسکن احداث و تحویل مددجویان می‌شود افزود: پارسال نیز ۲ هزار مسکن تحویل مددجویان زیرپوشش این نهاد شد.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی مشارکت مردم در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش داشت، هرچند مراجعه مردم به کمیته امداد نیز نسبت به پارسال  ۶۰ درصد افزایش داشته است.

فرماندار خوشاب نیز در این نشست با تأکید بر اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر گفت: امروز معروف مسئولان، خدمتگزاری صادقانه و جهادی به مردم است.

حسن ابارشی افزود:  توجه به رونق تولید، حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال که منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود  امربه‌معروف است.

وی اظهار داشت: مقابله با  بی‌سوادی و تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق و اعتیاد با همکاری نهادها و سازمان‌های مردم‌نهاد عمل به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.