کد خبر : 22941
دیدگاه‌ها برای ۱۵ هزار مأموریت اورژانس در غرب خراسان رضوی انجام شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 15:00
-

۱۵ هزار مأموریت اورژانس در غرب خراسان رضوی انجام شد

ایرنا اورژانس ۱۵ هزار و ۲۶۵ مأموریت طی شش ماه نخست امسال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن انجام داده است. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از این تعداد مأموریت، ۱۰ هزار و ۱۷۵ مورد مربوط به اعزام‌های درون‌شهری و پنج هزار و ۹۰ مورد مربوط

ایرنا

اورژانس ۱۵ هزار و ۲۶۵ مأموریت طی شش ماه نخست امسال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن انجام داده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار با بیان این مطلب گفت: از این تعداد مأموریت، ۱۰ هزار و ۱۷۵ مورد مربوط به اعزام‌های درون‌شهری و پنج هزار و ۹۰ مورد مربوط به حوادث برون‌شهری و جاده‌ای بوده است.

دکتر عباس کافی افزود: درمجموع این مأموریت‌ها به بیش از ۱۷ هزار مصدوم و بیمار فوریت‌های پزشکی داخلی خدمات امدادی ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حجم مأموریت‌های اورژانس سبزوار مربوط به حوادث ترافیکی است ادامه داد: طی شش ماه نخست امسال، پنج هزار و ۴۴۵ مصدوم ناشی از حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: در این مدت بالگرد اورژانس هوایی این شهرستان ۴۰ سورتی پرواز انجام داد که منجر به امدادرسانی به ۶۰ مصدوم حوادث جاده‌ای و  بیمار شد.

کافی افزود: کارشناسان و تکنسین‌های این مرکز  در این مدت پنج مورد زایمان موفق و ۱۷ مورد احیای قلبی و ریوی موفق را در کارنامه خود به ثبت رسانده‌اند.

اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.