کد خبر : 25800
دیدگاه‌ها برای ۱۶۰۰ نهال به یاد شهدای غرب خراسان رضوی در سبزوار کاشته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 14:25
-

۱۶۰۰ نهال به یاد شهدای غرب خراسان رضوی در سبزوار کاشته شد

ایرنا همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و هفتۀ منابع طبیعی یک هزار و ۶۰۰ اصله نهال به یاد شهدای شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در شهر سبزوار کاشته شد. رئیس کمیسیون امنیت و ایثار شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: این نهال‌ها شامل شاه توت، گل محمدی، توری و سرو خمره‌ای است که

ایرنا

همزمان با ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و هفتۀ منابع طبیعی یک هزار و ۶۰۰ اصله نهال به یاد شهدای شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در شهر سبزوار کاشته شد.

رئیس کمیسیون امنیت و ایثار شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: این نهال‌ها شامل شاه توت، گل محمدی، توری و سرو خمره‌ای است که یک نهال به نام هر شهید در مسیر بزرگراه ابرایشم تا میدان خلیج فارس این شهر کاشته شد.

علی ارغیانی افزود: امنیت و عزت امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون شهداست؛ از این رو همه وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه کنگرۀ بزرگداشت یک هزار و ۶۰۰ شهید شهرستان‌های غرب خراسان رضوی سال ۹۹ برگزار می‌شود ادامه داد: کاشت نهال به نام شهدا با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری، سازمان فضای سبز و شورای شهر یکی از برنامه‌های مقدماتی این کنگره است.

شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب یک هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.