کد خبر : 26005
دیدگاه‌ها برای ۱۶۳ هزار نفر در غرب خراسان رضوی غربالگری کرونا شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 فروردین 1399 - 16:33
-

۱۶۳ هزار نفر در غرب خراسان رضوی غربالگری کرونا شدند

ایرنا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۹۳ نفر از شهروندان ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی غربالگری شده‌اند. دکتر فاطمه نوده افزود: شهروندان در چارچوب غربالگری کرونا و کمک مؤثر به

ایرنا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا تاکنون ۱۶۳ هزار و ۱۹۳ نفر از شهروندان ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن واقع در غرب خراسان رضوی غربالگری شده‌اند.

دکتر فاطمه نوده افزود: شهروندان در چارچوب غربالگری کرونا و کمک مؤثر به قطع زنجیره انتقال ویروس عامل این بیماری، می‌توانند به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir  مراجعه نموده و اطلاعات خود را در آن وارد کنند.

وی ادامه داد: کارکنان مراکز بهداشتی درمانی در ادامه روند اجرا و تکمیل غربالگری، از طریق «سامانه سیب» با بیماران پرخطر تماس برقرار کرده و شرایط عمومی آن‌ها را مورد ارزیابی پزشکی قرار می‌دهند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار  گفت: تاکنون از مجموع ۶۶ بیمار مبتلای قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در پنج شهرستان زیرپوشش این دانشگاه پنج تن فوت کرده‌اند.

وی افزود: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار به‌طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلای بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ نیز هرگونه پرسش و ابهام خود پیرامون بیماری همه‌گیر کرونا و نکات بهداشتی مرتبط با آن را طرح نموده و از کارشناسانی که به‌طور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش دیده‌اند پاسخ بگیرند.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت حدود نیم میلیون نفری ساکن شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.