کد خبر : 21361
دیدگاه‌ها برای ۱۷ میلیارد ریال برای توسعه شبکه فیبر نوری سبزوار هزینه شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 15:59
-

۱۷ میلیارد ریال برای توسعه شبکه فیبر نوری سبزوار هزینه شد

ایرنا برای اجرا و توسعه شبکه فیبر نوری در مناطق روستایی شهرستان سبزوار ۱۷ میلیارد ریال هزینه شد. فرماندار سبزوار با بیان این مطلب در کارگروه رسانه شهرستان سبزوار گفت: با توسعه شبکه فیبر نوری در بخش‌ها و مسیر راه‌های روستایی شهرستان سبزوار امکان بهره‌مندی روستائیان از اینترنت پرسرعت فراهم شده است. احمد برادران با اشاره

ایرنا

برای اجرا و توسعه شبکه فیبر نوری در مناطق روستایی شهرستان سبزوار ۱۷ میلیارد ریال هزینه شد.

فرماندار سبزوار با بیان این مطلب در کارگروه رسانه شهرستان سبزوار گفت: با توسعه شبکه فیبر نوری در بخش‌ها و مسیر راه‌های روستایی شهرستان سبزوار امکان بهره‌مندی روستائیان از اینترنت پرسرعت فراهم شده است.

احمد برادران با اشاره به ارتقای زیرساخت‌های توسعه در  دولت تدبیر و امید افزود: در سال‌های گذشته ۱۴۰ آنتن و دکل‌های تقویت تلفن‌های همراه در شهرستان سبزوار نصب و راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: با ارتقای زیرساخت‌ها و ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق محروم و روستایی سبزوار بستر جذب سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در دو ناحیه صنعتی روداب و ششتمد فراهم شده است.

 فرماندار سبزوار با اشاره به نقش و جایگاه رسانه‌ها در انعکاس خدمات نظام و دولت گفت: در شرایط جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن، رسانه‌ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و بیان دستاوردهای دولت و انقلاب به مردم دارند.

برادران افزود: رسانه به‌عنوان یکی از ارکان مهم در حوزه دموکراسی عنصر مهمی جهت ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه و بیان مطالبات مردم و دستاوردهای نظام و دولت است.

شهرستان سبزوار ۳۰۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۷۸ هزار نفر آن در بیش از  ۱۶۰ روستا زندگی می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.