کد خبر : 30364
دیدگاه‌ها برای ۱۷ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 10:08
-

۱۷ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد

بیمه کشاورزی

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: ۱۷ میلیارد و ۱۵۳ میلیون ریال برای جبران خسارات وارد آمده به بهره برداران بخش‌های کشاورزی، دام و طیور شهرستان ششتمد در یک‌سال گذشته پرداخت شده است.

مهشید راهبر افزود: از این مبلغ ۶ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال غرامت مربوط به زیربخش دام و طیور شهرستان ششتمد بوده است.

وی اضافه کرد: خسارت‌های بخش دامی زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی بر اثر بیماری و حادثه همچون بیماری‌های عفونی واگیردار شامل تب برفکی، طاعون، آبله و سایر موارد بوده است.

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: همچنین ۱۰ میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال برای جبران خسارات بخش کشاورزی، محصولات باغی و نیز خسارت‌های مرتبط با خشکسالی، سرما و یخبندان در شهرستان ششتمد بوده است.

راهبر افزود: تولیدکنندگان می‌توانند با پرداخت حق بیمه‌ای اندک، از حمایت صندوق بیمه کشاورزی برخوردار شده و از مزایای بیمه در برابر تمام مخاطرات این بخش بهره‌مند شوند.

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: این صندوق با ارائه تعرفه‌های متنوع و طرحهای نوین بیمه‌ای، سعی در جلب اعتماد بیشتر جامعه کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد و با افزایش سرعت و کیفیت خدمات بیمه‌ای، امکان برخورداری بیشتر بهره‌برداران و تولیدکنندگان این بخش را فراهم آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.