کد خبر : 31185
دیدگاه‌ها برای ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران جوین در خراسان رضوی اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 17 اردیبهشت 1401 - 10:29
-

۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به دامداران جوین در خراسان رضوی اختصاص یافت

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب “دامدار کارت” برای حمایت از دامداران این شهرستان اختصاص یافت. علی اکبر قارزی افزود: شهرستان جوین ۱۴۸ هزار راس دام سبک و سنگین دارد که با توجه به کمبود مرتع، تسهیلات دامدار کارت نقش مهمی در حمایت از صنعت دامپروی این شهرستان ایفا می

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب “دامدار کارت” برای حمایت از دامداران این شهرستان اختصاص یافت.

علی اکبر قارزی افزود: شهرستان جوین ۱۴۸ هزار راس دام سبک و سنگین دارد که با توجه به کمبود مرتع، تسهیلات دامدار کارت نقش مهمی در حمایت از صنعت دامپروی این شهرستان ایفا می کند.

وی اضافه کرد: نبود سرمایه مالی برای خرید خوراک دام از سوی دامداران و بالا بودن نرخ نهاده دامی از مشکلات سال‌های اخیر دامداران بوده که ارائه تسهیلات دامدار کارت در برطرف کردن این مشکلات موثر است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: دامدار کارت به نقدینگی دامداران کمک می‌کند تا بتوانند با بهرهگیری از تسهیلات نسبت به تامین نهاده مناسب اقدام کنند.

کشاورزی و دامپرروی از ظرفیت‌های شهرستان جوین است این شهرستان دارای ۱۴۰ هزار راس دام سبک و هشت هزار راس دام سنگین است و وسعت زمین‌های باغی و زراعی جوین با ۱۲ هزار بهره بردار در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آنها گندم، جو، چغندر قند، پیاز، انگور و پسته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.