کد خبر : 21133
دیدگاه‌ها برای ۱۸۲ هزار بیمار از خدمات تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 28 تیر 1398 - 10:00
-

۱۸۲ هزار بیمار از خدمات تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند

ایرنا ۱۸۲ هزار و ۵۵۴ بیمار طی یک سال گذشته تاکنون از خدمات مراکز درمانی و پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند. رئیس پلی کلنیک تأمین اجتماعی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات نوار قلب، دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و ویزیت پزشکان و مامایی بهره‌مند شدند.

ایرنا

۱۸۲ هزار و ۵۵۴ بیمار طی یک سال گذشته تاکنون از خدمات مراکز درمانی و پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند.

رئیس پلی کلنیک تأمین اجتماعی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات نوار قلب، دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و ویزیت پزشکان و مامایی بهره‌مند شدند.

دکتر امیر هوشنگ لوحی افزود: در مرکز درمانی تأمین اجتماعی سبزوار خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان با حضور پزشکان عمومی به بیماران ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی بخش رادیولوژی و سونوگرافی با رایزنی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، اضافه کردن متخصص پاتولوژی در آزمایشگاه، انجام معاینات ادواری پرسنل و بیمه‌شدگان، تشکیل کمیسیون‌های موارد خاص و خدمات نوین دندانپزشکی و فلوراید تراپی کودکان کمتر از ۱۲ سال هم در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلی کلنیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقای به پلی کلنیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.

لوحی افزود: پلی کلنیک تأمین اجتماعی سبزوار با چهار متخصص، شش پزشک عمومی، دو دندانپزشک، یک داروساز و ۳۳ پرسنل درمانی در مساحت سه هزار و ۵۸۰ مترمربع از هفت صبح تا هفت عصر به بیمه‌شدگان خدمات ارائه می‌دهد.

جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.