کد خبر : 24722
دیدگاه‌ها برای ۲۰۰۰ دانش‌آموز رودابی تحت پوشش طرح راکع قرار گرفتند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 - 13:18
-

۲۰۰۰ دانش‌آموز رودابی تحت پوشش طرح راکع قرار گرفتند

خبرگزاری صدا و سیما مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سبزوار گفت: ۲۰۰۰ دانش‌آموز بخش روداب تحت پوشش طرح راکع قرار گرفتند. حسن محرابی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر پیگیری طرح‌های مدیریتی در آموزشگاه‌ها، مشکلات و کمبودهای مدارس در مناطق محروم پیگیری می‌شود، افزود: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هدیه آموزش‌وپرورش به این دانش آموزان تعلق

خبرگزاری صدا و سیما

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان سبزوار گفت: ۲۰۰۰ دانش‌آموز بخش روداب تحت پوشش طرح راکع قرار گرفتند.

حسن محرابی با بیان اینکه در این طرح علاوه بر پیگیری طرح‌های مدیریتی در آموزشگاه‌ها، مشکلات و کمبودهای مدارس در مناطق محروم پیگیری می‌شود، افزود: بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هدیه آموزش‌وپرورش به این دانش آموزان تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح با حضور ۱۲ گروه بازدید کننده در مدارس سطح بخش روداب اجرا شده است، ادامه داد: این گروه‌ها رضایتمندی از آموزش‌وپرورش همراه با کیفیت و عدالت را در سطح ۵۲ آموزشگاه بخش روداب سبزوار ارزیابی کردند.

وی گفت: بر اساس این طرح گروه‌های بازدید کننده با حضور در مدارس بخش روداب، علاوه بر پیگیری طرح‌های مدیریتی در آموزشگاه‌ها از نزدیک پیگیر مشکلات و کمبودهای مدارس خواهند بود.

در حاشیه اجرای این طرح، اقلامی ازجمله ۲۰۰ دست لباس، ۲۰۰ جفت کفش و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر در بین دانش آموزان این بخش توزیع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.