کد خبر : 30178
دیدگاه‌ها برای ۲۰ هزار مترمربع از حریم رودخانه‌های غرب خراسان رضوی آزاد شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 7:29
-

۲۰ هزار مترمربع از حریم رودخانه‌های غرب خراسان رضوی آزاد شد

مدیر امور آب ناحیه سبزوار از آزادسازی ۲۰ هکتار از زمین‌های تصرف‌شده حریم و بستر رودخانه‌ها در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد واقع در غرب استان خراسان رضوی، به منظور جلوگیری از بروز خسارات سیلاب خبر داد. محمد ثابتی افزود:‌ عملیات آزادسازی حریم رودخانه‌های این سه شهرستان طی ماههای گذشته آغاز شده بود. وی ادامه

مدیر امور آب ناحیه سبزوار از آزادسازی ۲۰ هکتار از زمین‌های تصرف‌شده حریم و بستر رودخانه‌ها در شهرستان‌های سبزوار، داورزن و ششتمد واقع در غرب استان خراسان رضوی، به منظور جلوگیری از بروز خسارات سیلاب خبر داد.

محمد ثابتی افزود:‌ عملیات آزادسازی حریم رودخانه‌های این سه شهرستان طی ماههای گذشته آغاز شده بود.

وی ادامه داد: کارشناسان گشت و بازرسی آب منطقه‌ای سبزوار با هدف بهره‌برداری اصولی از منابع آبی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، ۲ هکتار از حریم رودخانه‌های این ناحیه را بازگشایی کردند.

مدیر امور آب ناحیه سبزوار گفت: بیشترین تصرف در اراضی حریم رودخانه‌های شهرستان ششتمد، مناطق شمالی و بخش مرکزی سبزوار رخ داده بود که این مداخلات با هماهنگی گروه گشت و بازرسی آب منطقه‌ای و دریافت دستور قضایی آزادسازی شد.

ثابتی افزود: طی سال‌های اخیر افزون بر ۲ هزار فقره پرونده برای رفع تصرف اراضی بستر رودخانه‌های این منطقه تشکیل شده است و آب منطقه‌ای با هماهنگی دادگستری و نیروی انتظامی، با متخلفانی که در حاشیه و بستر رودخانه‌ها اقدام به ساخت ویلا و خانه باغ می‌کنند به صورت جدی برخورد می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.