کد خبر : 23836
دیدگاه‌ها برای ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی تجهیز شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آبان 1398 - 16:34
-

۲۱۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی تجهیز شده است

ایرنا ۲۱۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی تجهیز شده که ۶۰ خانه از این تعداد از ابتدای سال جاری آماده استفاده روستاییان شده است. مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست با هیئت‌های ورزشی سبزوار گفت: یکی از اولویت‌های این اداره کل تجهیز خانه‌های ورزش در نقاط روستایی با هدف همگانی کردن ورزش

ایرنا

۲۱۰ خانه ورزش روستایی در خراسان رضوی تجهیز شده که ۶۰ خانه از این تعداد از ابتدای سال جاری آماده استفاده روستاییان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست با هیئت‌های ورزشی سبزوار گفت: یکی از اولویت‌های این اداره کل تجهیز خانه‌های ورزش در نقاط روستایی با هدف همگانی کردن ورزش در روستاهاست.

فرزاد فتاحی افزود: با هدف ترویج ورزش و نشاط تا پایان سال جاری ۱۰۰ خانه ورزش روستایی دیگر در خراسان رضوی تجهیز و فعال می‌شود.

وی اظهار داشت: تجهیزاتی شامل تاتامی، راکت، توپ و میز پینگ‌پنگ، میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج و دارت برخی از لوازمی است که برای خانه‌های ورزش روستایی فراهم شده است.

وی با اشاره به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی خراسان رضوی گفت: تکمیل ۹۰ پروژه ورزشی برای سال جاری هدف‌گذاری شده که معادل هفت سال گذشته است.

فتاحی افزود: دولت تدبیر و امید با وجود شرایط  سخت اقتصادی، نگاه ویژه به مقوله ورزش داشته و خدمات دولت در ساخت و فضاهای ورزشی بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه سبزوار در رشته‌های مختلف از قطب‌های ورزش خراسان رضوی است اظهار داشت: اماکن ورزشی این شهرستان مطلوب نیست و ساماندهی فضاها و سالن‌های ورزشی آن پیگیری می‌شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: سرانه فضای ورزشی این شهرستان ۶۲ سانتیمتر است که از میانگین ۸۷ سانتیمتری کشور خیلی کمتر است.

رمضانعلی سبحانی فر افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران طرح مهم ورزشی نیمه‌تمام این شهرستان است که بیش از ۱۵ سال معطل مانده و با پیگیری‌های صورت گرفته فاز نخست این ورزشگاه شامل زمین چمن، نور استاندارد، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی تا دهه فجر امسال تکمیل خواهد شد.

وی اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات و امکانات ورزشی توزیع عادلانه در استان صورت نمی‌گیرد و مسئولان اداره کل ورزش خراسان رضوی باید نسبت به جذب و  هزینه اعتبارات توضیح دهند.

وی گفت: اداره ورزش و جوانان سبزوار باید نسبت به راه‌اندازی خانه‌های ورزش در حاشیه شهرها و مناطق محروم و احداث زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای پرجمعیت و شهرها اقدام نماید.

سبحانی فر افزود: در سال‌های اخیر ۳۰ سالن ورزشی در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی بدون حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان در دست ساخت است که برخی از این فضاها به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.