کد خبر : 23758
دیدگاه‌ها برای ۲۲۰ هزار زائر رضوی در موکب‌های داورزن خدمت‌رسانی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 12:00
-

۲۲۰ هزار زائر رضوی در موکب‌های داورزن خدمت‌رسانی شدند

ایرنا ۲۲۰ هزار زائر رضوی دهه پایانی ماه صفر در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی داورزن پذیرایی و خدمت‌رسانی شدند. رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داورزن گفت: در ایام پایانی ماه صفر با برپایی هشت ایستگاه صلواتی در این شهرستان در ۲ مسیر رفت‌وبرگشت به زائران رضوی خدمات ارائه شد. محمد عبدالله زاده ثانی افزود: ایستگاه

ایرنا

۲۲۰ هزار زائر رضوی دهه پایانی ماه صفر در موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی داورزن پذیرایی و خدمت‌رسانی شدند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داورزن گفت: در ایام پایانی ماه صفر با برپایی هشت ایستگاه صلواتی در این شهرستان در ۲ مسیر رفت‌وبرگشت به زائران رضوی خدمات ارائه شد.

محمد عبدالله زاده ثانی افزود: ایستگاه «جان نثاران ولایت» صدخرو داورزن بزرگ‌ترین ایستگاه صلواتی این مسیر بود که با توزیع روزانه ۱۲ هزار پرس غذای گرم از زائران عبوری پذیرایی کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در مسیر بازگشت زائران رضوی ایستگاه صلواتی «حضرت علی بن موسی الرضا (ع)» روستای مهر با ظرفیت پذیرایی پنج هزار زائر در روز برپا شد که این ایستگاه تا عصر امروز به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

وی گفت: همچنین تیم‌های پزشکی در ایستگاه‌های صلواتی مستقر بودند و خدماتی نظیر پنچرگیری، خدمات مکانیکی، کارواش، آرایشگری، خیاطی و کفاشی در این ایستگاه‌ها ارائه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.