کد خبر : 20879
دیدگاه‌ها برای ۲۲ درصد ماشین‌آلات راهداری در دولت تدبیر و امید نوسازی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 تیر 1398 - 8:30
-

۲۲ درصد ماشین‌آلات راهداری در دولت تدبیر و امید نوسازی شد

ایرنا رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: حدود ۹ هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در کشور وجود دارد که دو هزار دستگاه آن از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون نوسازی شده است. عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از راه‌های شهرستان داورزن افزود: متوسط عمر این ۹ هزار ماشین‌آلات راهداری کشور بیش از

ایرنا


رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: حدود ۹ هزار دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در کشور وجود دارد که دو هزار دستگاه آن از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون نوسازی شده است.

عبدالهاشم حسن نیا در بازدید از راه‌های شهرستان داورزن افزود: متوسط عمر این ۹ هزار ماشین‌آلات راهداری کشور بیش از ۲۵ سال است و نیاز به نوسازی دارند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشتر این ماشین‌آلات فرسوده تولید خارج هستند و تأمین قطعات آن دشوار است ازاین‌رو با استفاده از تولید کارخانه‌های داخلی در پی نوسازی ناوگان راهداری و رونق اشتغال هستیم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی دو سال آینده سه هزار دستگاه ماشین‌آلات با تأمین اعتبار بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال نوسازی می‌شود.

حسن نیا ادامه داد: با این اقدام، متوسط عمر ماشین‌آلات راهداری پایین می‌آید و برای مدت ۱۰ سال مشکلات حوزه راهداری در این بخش برطرف می‌شود.

وی افزود: تعریض جاده داورزن به مزینان و زیرگذر این محور نیازمند تأمین اعتبار است که پیگیری می‌شود.
فرماندار داورزن نیز گفت: با توجه به محور مهم ارتباطی این شهرستان، استقرار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در این شهرستان ضروری است.

حسین اسدالهی گفت: مکانی برای ایجاد نمایندگی راهداری شهرستان داورزن به‌وسیله شورای اسلامی این شهر فراهم شده که آماده تحویل به راهداری است.

داورزن پیش‌تر یکی از بخش‌های تابعه شهرستان سبزوار بود که بر اساس مصوبه اردیبهشت ۱۳۹۱ هیئت‌وزیران به سطح شهرستان ارتقا یافت. این شهرستان مرکب از دو بخش مرکزی و باشتین است و ۴۰ روستا و ۱۸ هزار نفر جمعیت روستانشین دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.