کد خبر : 29608
دیدگاه‌ها برای ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 12:04
-

۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان سبزوار پرداخت شد

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی به بسیجیان این شهرستان پرداخت شد. سرهنگ پاسدار علی اصغر فاتحی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: با پرداخت این تسهیلات و آورده بسیجیان کارگاه‌هایی در بخش‌های خیاطی، پرورش طیور و

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغال‌زایی، کارآفرینی و محرومیت‌زدایی به بسیجیان این شهرستان پرداخت شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر فاتحی در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: با پرداخت این تسهیلات و آورده بسیجیان کارگاه‌هایی در بخش‌های خیاطی، پرورش طیور و زنبور عسل، تولید کلوچه و شیرینی خانگی فعال شده است.

وی ادامه داد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تحقق اقتصاد مقاومتی ۷۰ صندوق قرض الحسنه بسیج با هدف ایجاد اشتغال و توانمندسازی مناطق محروم و حذف بوروکراسی بانک‌ها در قالب تشکل‌های مردمی در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه سبزوار گفت: صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج با استفاده از منابع مالی خرد اعضا و پشتیبانی بسیج سازندگی، بستری برای حمایت از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: رویکرد بسیج سازندگی در زمینه اشتغال، هدایت و توانمندی متقاضیان و در مراحل بعد ترغیب آنها به دریافت تسهیلات است.

سرهنگ فاتحی ادامه داد: هم اینک ۲۳۸ گروه جهادی توانمند و فعال با تخصص‌های گوناگون با ایجاد خانه نیازمندان، تهیه و توزیع سبد کالای معیشتی، ساختن مسجد و خانه عالم در مناطق روستایی و کم برخوردار این شهرستان فعالیت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.