کد خبر : 29645
دیدگاه‌ها برای ۲۳ خانه ورزش روستایی سبزوار به امکانات ورزشی تجهیز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1400 - 19:59
-

۲۳ خانه ورزش روستایی سبزوار به امکانات ورزشی تجهیز شد

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سبزوار گفت: با هدف ترویج ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی ۲۳ خانه ورزش روستایی در این شهرستان به امکانات ورزشی تجهیز شده است. حسین طوسی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک خانه ورزش در حاشیه شهر سبزوار افزود: هر یک از این مکان‌های ورزشی با ۲۰

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سبزوار گفت: با هدف ترویج ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی ۲۳ خانه ورزش روستایی در این شهرستان به امکانات ورزشی تجهیز شده است.

حسین طوسی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از یک خانه ورزش در حاشیه شهر سبزوار افزود: هر یک از این مکان‌های ورزشی با ۲۰ متر تشک تاتامی، میزهای شطرنج، پینگ پنگ، فوتبال دستی و صفحه دارت تجهیز شده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۳ خانه ورزش در این شهرستان ۲۱ خانه در مناطق روستایی و ۲ خانه در مناطق حاشیه این شهر فعال هستند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی سبزوار گفت: تجهیز و راه‌اندازی خانه‌های ورزش روستایی به منظور ترویج ورزش، گسترش نشاط عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق روستایی انجام می شود.

وی افزود: هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی  شهرستان در صورت مشارکت دهیاری‌ها در ایجاد فضای مناسب، وسایل ورزشی لازم را به روستاهای واجد شرایط اهدا می‌کند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۴۵هیئت ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.