کد خبر : 30073
دیدگاه‌ها برای ۲۳ واحد جدید صنعتی در سبزوار فعال شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1400 - 10:09
-

۲۳ واحد جدید صنعتی در سبزوار فعال شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: همزمان با سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در این شهرستان فعال شد. شهرام طلوع فکور افزود: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی۴۶۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای ۲۲۵ نفر شغل ایجاد شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: همزمان با سال “تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها” ۲۳ واحد جدید تولیدی در بخش‌های مختلف قطعات فلزی، خودرو، چوب و صنایع غذایی در این شهرستان فعال شد.

شهرام طلوع فکور افزود: برای راه اندازی این واحدهای تولیدی۴۶۳ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و برای ۲۲۵ نفر شغل ایجاد شده است.

وی ادامه داد: همچنین امسال ۱۲۱ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۸ هزار میلیارد ریال در این شهرستان صادر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: میزان سرمایه گذاری در نظر گرفته شده برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار برابر افزایش یافته که بیانگر رغبت سرمایه‌گذاران برای ورود به بخش صنعت است.

وی افزود: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، احداث و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار، استقرار اداره گمرگ، دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن و نمایندگی استاندارد در این شهرستان طی سال‌های اخیر محقق شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.