کد خبر : 29102
دیدگاه‌ها برای ۲۴ میلیارد ریال در حوزه معدن سبزوار سرمایه‌گذاری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1400 - 10:07
-

۲۴ میلیارد ریال در حوزه معدن سبزوار سرمایه‌گذاری شد

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حوزه معدن این شهرستان با هدف جهش تولید طی سال جاری سرمایه گذاری شده است. علی بهشتی نسب افزود: با این میزان سرمایه‌گذاری ۲ معدن جدید با ذخیره افزون بر ۱۵ هزار تُن و اشتغال ۱۳ نفر در شهرستان سبزوار

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۲۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در حوزه معدن این شهرستان با هدف جهش تولید طی سال جاری سرمایه گذاری شده است.

علی بهشتی نسب افزود: با این میزان سرمایه‌گذاری ۲ معدن جدید با ذخیره افزون بر ۱۵ هزار تُن و اشتغال ۱۳ نفر در شهرستان سبزوار فعال شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این معادن در زمینه بهره‌برداری و استخراج انواع کانی‌های معدنی و کرومیت است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: این شهرستان از قطب‌های معدنی استان خراسان رضوی به شمار می‌رود و تاکنون پروانه بهره‌برداری حدود ۱۵۰ معدن با انواع کانی‌های فلزی و غیرفلزی شامل کرومیت، منگنز، سنگ آهک، آلومینیم، انواع سنگ‌های ساختمانی و سنگ لاشه در این شهرستان صادر شده است.

بهشتی نسب با اشاره به اقبال سرمایه گذاران شهرستان سبزوار به حوزه صنعت نیز افزود: از ابتدای امسال ۱۸ فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه گذاری ۳۱۴ میلیارد ریال و اشتغال زایی برای ۱۸۸ نفر در این شهرستان صادر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.