کد خبر : 30187
دیدگاه‌ها برای ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده به دامداران سبزواری اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 13:15
-

۲۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده به دامداران سبزواری اختصاص یافت

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب طرح “دامدار کارت” به دامداران این شهرستان اختصاص یافت. علی اصغر امانیان اظهار داشت: این تسهیلات با بهره ۱۱ درصدی و بازپرداخت یکساله، اکنون در مرحله پرداخت برای خرید نهاده‌های دامی به دامداران روستایی و عشایری شهرستان سبزوار است. وی اظهار

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات خرید نهاده‌های دامی در قالب طرح “دامدار کارت” به دامداران این شهرستان اختصاص یافت.

علی اصغر امانیان اظهار داشت: این تسهیلات با بهره ۱۱ درصدی و بازپرداخت یکساله، اکنون در مرحله پرداخت برای خرید نهاده‌های دامی به دامداران روستایی و عشایری شهرستان سبزوار است.

وی اظهار داشت: بر مبنای برنامه اعلام شده وزارت جهاد کشاورزی، دامدار کارت به عنوان بستری برای ارائه تسهیلات یارانه‌ای به دامداران روستایی و عشایری استفاده می شود.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: سبزوار از قطب‌های مهم دام و طیور خراسان رضوی است و ۳۵ درصد اشتغال این شهرستان در حوزه دامپروری و پرورش طیور است.

امانیان افزود: با توجه به کاهش تولید علوفه و محصولات زراعی در پی خشکسالی سال جاری، در ۹ ماه گذشته حدود ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده‌ها به منظور حمایت از دامپروران و مرغداران برای عبور از این بحران توزیع شده است.

این شهرستان دارای ۲۵۰ هزار راس دام سبک، ۱۳ هزار راس دام سنگین و سه هزار نفر شتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.