کد خبر : 31974
دیدگاه‌ها برای ۲۸ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 12:28
-

۲۸ میلیارد ریال بیمه بیکاری در سبزوار پرداخت شد

سرپرست تامین اجتماعی سبزوار: ۲۸ میلیارد ریال طی یک ماه گذشته به مشمولان بیمه بیکاری این شهرستان که بنا به دلایلی کار خود را از دست داده بودند پرداخت شد.

مصطفی احمدی افزود: میانگین پرداخت بیمه بیکاری طی یک ماه گذشته در شهرستان سبزوار ۶۰۹ نفر بوده است که مشمول دریافت بیمه بیکاری شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی، هم اینک ۳۰ خدمت غیرحضوری در تامین اجتماعی سبزوار به شهروندان ارائه می‌شود که ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی، استعلام دریافت مستمری و بیمه شدگان، امکان مشاهده جزییات محاسبه و گردش حساب بدهی، انعقاد قرارداد و دریافت حق بیمه حرفه‌ها و مشاغل آزاد از آن جمله است.

سرپرست تامین اجتماعی سبزوار گفت: تعداد بیمه‌شدگان اصلی این شعبه هم اینک به ۴۸ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است که با احتساب افراد تبعی آنان، جمعیت بیمه‌شده این شهرستان به ۱۲۵ هزار و ۵۵ نفر می‌رسد.

احمدی افزود: همچنین تعداد مستمری‌بگیران شعبه تامین اجتماعی سبزوار ۱۳ هزار و ۵۳۶ نفر است که با احتساب افراد تبعی به ۲۴ هزار و ۸۴۹ نفر افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: بیمه‌شدگان اصلی شعبه تامین اجتماعی سبزوار شامل بیمه اجباری، حرف و مشاغل آزاد، بیمه اختیاری، زنان خانه دار، کارگران ساختمانی، رانندگان، قالیبافان و سایر بیمه‌شدگان و گروه‌های توافقی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.