کد خبر : 28934
دیدگاه‌ها برای ۲ تذکر نماینده غرب خراسان در مجلس به وزیر راه بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 10:06
-

۲ تذکر نماینده غرب خراسان در مجلس به وزیر راه

عنوان و متن تذکرات بهروز محبی به رستم قاسمی: تذکر اول: عدم تخصیص اعتبار، احداث راه آهن سبزوار بعنوان تنها پروژه حیاتی ریلی غرب خراسان که سالهاست با اعتبارات اندک طول کشیده را، متوقف کرده است. تنها شهری که در مسیر مشهد به تهران فاقد ریل و مسیر ریلی است، شهر سبزوار است. بیش از

عنوان و متن تذکرات بهروز محبی به رستم قاسمی:

تذکر اول:

عدم تخصیص اعتبار، احداث راه آهن سبزوار بعنوان تنها پروژه حیاتی ریلی غرب خراسان که سالهاست با اعتبارات اندک طول کشیده را، متوقف کرده است.

تنها شهری که در مسیر مشهد به تهران فاقد ریل و مسیر ریلی است، شهر سبزوار است. بیش از ۱۰ سال است که مردم دیار سربداران منتظر اتمام این پروژه ملی هستند.

ولی دریغ از همت و عمل به وعده ها از سوی مسئولان اجرایی وقت. در شرایط فعلی هم بر خلاف وعده مسئولان سازمان برنامه و بودجه بر تخصیص قسمتی از اعتبار سالانه، آنهم محقق نگردید.

تذکر دوم:

به اختلاف بین راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پروژه های راه روستایی، پایان دهیم. پرونده های ناتمام راه‌های روستایی هنوز منتقل به راهداری نشده است!

بعنوان مصداقی، پل تخریب شده و جاده الله آباد شهرستان جغتای، در حالی از اهالی تلفات می‌گیرد که دو اداره فوق یکدیگر را، به کم‌کاری متهم می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.