کد خبر : 29416
دیدگاه‌ها برای ۲ تیم سبزواری در مسابقات شطرنج آسیا شرکت کردند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1400 - 12:14
-

۲ تیم سبزواری در مسابقات شطرنج آسیا شرکت کردند

رئیس هیئت شطرنج سبزوار گفت: ۲ تیم از این شهرستان در مسابقات شطرنج جام باشگاه‌های آسیا، که از دیروز آغاز شده است، شرکت کرده‌اند. میترا غفارپور اظهار داشت: این مسابقات از روز گذشته به صورت برخط و به روش سوئیسی با حضور ۱۴ تیم از جمهوری اسلامی ایران و پنج کشور آسیایی آغاز شده که تا

رئیس هیئت شطرنج سبزوار گفت: ۲ تیم از این شهرستان در مسابقات شطرنج جام باشگاه‌های آسیا، که از دیروز آغاز شده است، شرکت کرده‌اند.

میترا غفارپور اظهار داشت: این مسابقات از روز گذشته به صورت برخط و به روش سوئیسی با حضور ۱۴ تیم از جمهوری اسلامی ایران و پنج کشور آسیایی آغاز شده که تا ۲۰ آبانماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۴ تیم شرکت کننده در مسابقات شطرنج آسیا، هفت تیم ایرانی و دیگر تیم‌ها از کشورهای چین، فیلیپین، اندونزی، سنگاپور و  بنگلادش هستند.

غفارپور با اشاره به توانمندی این شهرستان در رشته شطرنج گفت: در مسابقات شطرنج جام باشگاههای آسیا علاوه بر حضور تیم های برنا و اندیشمندان سبزوار، چهار داور شطرنج این شهرستان نیز به عنوان داور حضور دارند.

رئیس هیئت شطرنج سبزوار ادامه داد: در این مسابقات که به صورت برخط برگزار می‌شود همه اعضای تیم با حضور داوران مقابل دوربین قرار می‌گیرند.

بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۴۵ هیئت ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده‌اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.