کد خبر : 29447
دیدگاه‌ها برای ۲ مدرسه سبزوار به علت تخطی از مصوبات ستاد کرونا تعطیل شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1400 - 14:05
-

۲ مدرسه سبزوار به علت تخطی از مصوبات ستاد کرونا تعطیل شدند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۲ مدرسه متخلف در این شهرستان که با وجود وضعیت قرمز کرونایی و بر خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا، اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده بودند، تعطیل شدند. دکتر فاطمه نوده با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: این مدارس از سوی کارشناسان بهداشت سبزوار به علت سرپیچی از

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۲ مدرسه متخلف در این شهرستان که با وجود وضعیت قرمز کرونایی و بر خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا، اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده بودند، تعطیل شدند.

دکتر فاطمه نوده با بیان این مطلب به خبرنگاران اظهار داشت: این مدارس از سوی کارشناسان بهداشت سبزوار به علت سرپیچی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا و تعهدات کتبی مدیران مدارس مبنی بر عدم حضوری کردن آموزش ها، تعطیل و از ادامه فعالیت آموزشی آنها به صورت حضوری جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: در این راستا و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، بازدید کارشناسان بهداشت از مدارس ادامه دارد و با مدارس متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان سبزوار در وضعیت قرمز کرونایی، شهروندان باید بیش از گذشته پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

دکتر نوده افزود: انتظار آن است که تمامی شهروندان  با دریافت ۲ دُز واکسن کرونا، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک در زمان حضور در جامعه، یاور کادر بهداشت و درمان باشند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۹۰ برای رسیدگی به شکایات مردمی به صورت ۲۴ ساعته فعال است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با این سامانه تماس بگیرند.

۵۵ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار مشغول تحصیل هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.