کد خبر : 22394
دیدگاه‌ها برای ۳۰۵ گروه جهادی خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده خدمات ارائه دادند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 14:55
-

۳۰۵ گروه جهادی خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده خدمات ارائه دادند

ایرنا فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: از ابتدای امسال ۱۳۶ گروه جهادی خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده این استان و گلستان خدمات امدادی و سازندگی ارائه دادند. سردار یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی بخش روداب سبزوار افزود: با کمک گروه‌های جهادی احداث و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی

ایرنا

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: از ابتدای امسال ۱۳۶ گروه جهادی خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده این استان و گلستان خدمات امدادی و سازندگی ارائه دادند.

سردار یعقوبعلی نظری در حاشیه بازدید از طرح‌های محرومیت‌زدایی بخش روداب سبزوار افزود: با کمک گروه‌های جهادی احداث و بازسازی ۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی و گلستان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: امسال طرح‌های جهادی، سازندگی و محرومیت‌زدایی از طریق قرارگاه محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در بخش‌های عمرانی، کمک به سیل‌زدگان و اشتغال‌زایی در نقاط محروم استان در دست اجراست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: گروه‌های جهادی خراسان رضوی در منطقه محروم عشایری روداب سبزوار نیز گام‌های بزرگی برای محرومیت‌زدایی و توسعه و سازندگی برداشته‌اند.

نظری افزود: کمک‌های معیشتی یکی از برنامه‌های سپاه امام رضا (ع) است و در آغاز سال تحصیلی جدید ۲۳ هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته توزیع می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.