کد خبر : 25603
دیدگاه‌ها برای ۳۰ درصد مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 اسفند 1398 - 10:08
-

۳۰ درصد مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی پرداخت شد

ایرنا رئیس اداره تعاون روستایی سبزوار گفت: با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال حدود ۳۰ درصد از مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی به حساب آنان واریز شد. امرالله شمس افزود: امسال ۹۲۰ کیلوگرم زعفران در اجرای طرح خرید حمایتی از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خریداری شد. وی ادامه

ایرنا

رئیس اداره تعاون روستایی سبزوار گفت: با پرداخت ۲۰ میلیارد ریال حدود ۳۰ درصد از مطالبات زعفرانکاران غرب خراسان رضوی به حساب آنان واریز شد.

امرالله شمس افزود: امسال ۹۲۰ کیلوگرم زعفران در اجرای طرح خرید حمایتی از کشاورزان شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خریداری شد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی زعفران خریداری شده از کشاورزان این منطقه حدود ۷۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۳۰ درصد این مطالبات به حساب  زعفرانکاران واریز شده است.

وی با بیان اینکه خرید حمایتی زعفران با هدف حمایت از کشاورزان انجام شده است گفت: مابقی مطالبات زعفرانکاران نیز به تدریج به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

شمس افزود: خرید حمایتی محصول زعفران با چهار عنوان نگین، شبه نگین، پوشال درجه یک و پوشال معمولی سطح‌بندی شده و پس از آزمایش‌های کیفیت هر کیلوگرم نگین زعفران به قیمت ۱۰۵ میلیون ریال، شبه نگین به قیمت ۹۵ میلیون ریال، پوشال درجه یک به قیمت ۹۰ میلیون ریال و پوشال معمولی زعفران به قیمت ۸۲ میلیون ریال از کشاورزان خریداری شد.

در سال زراعی جاری از هزار و ۵۵۰ هکتار کشتزارهای شهرستان سبزوار هفت تن زعفران برداشت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.