کد خبر : 30224
دیدگاه‌ها برای ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 8:23
-

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی سبزوار پرداخت شد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مشاغل خانگی این شهرستان پرداخت شده است. محمود یزدی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی سبزوار در قالب پشتیبان و خویش فرما به طرح‌هایی در حوزه‌های صنعت و معدن، اصناف و میراث فرهنگی تعلق گرفته است. وی

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: از ابتدای امسال ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مشاغل خانگی این شهرستان پرداخت شده است.

محمود یزدی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی سبزوار در قالب پشتیبان و خویش فرما به طرح‌هایی در حوزه‌های صنعت و معدن، اصناف و میراث فرهنگی تعلق گرفته است.

وی اظهار داشت: با پرداخت این میزان تسهیلات به ۸۱ طرح پشتیبان و ۹ طرح خویش فرما، ۳۲۰ شغل خانگی در شهرستان سبزوار ایجاد شده است.

 رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: امسال ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی برای این شهرستان اختصاص یافته بود که این میزان نسبت به پارسال بیش از ۶ برابر شده است.

یزدی افزود: ۷۰ درصد مشاغل خانگی در قالب پشتیبان و ۳۰ درصد در قالب خویش فرما به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی پرداخت می شود.

وی همچنین با اشاره به فعالیت سه مرکز کاریابی در سبزوار افزود: مراکز کاریابی شغل ایجاد نمی‌کنند بلکه ارتباط جویندگان کار را بر مبنای رشته تحصیلی، مهارت اشخاص و فرصت‌های شغلی موجود با مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی نیازمند نیروی کار فراهم می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.