کد خبر : 30860
دیدگاه‌ها برای ۳۰ پایگاه اورژانس در سبزوار آماده‌ خدمات‌رسانی به مسافران شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 12:59
-

۳۰ پایگاه اورژانس در سبزوار آماده‌ خدمات‌رسانی به مسافران شد

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۳۰۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۰ پایگاه اورژانس در این دانشگاه آماده‌ خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی شدند. دکتر عباس کافی افزود: این نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۳۰۰ کارشناس اورژانس ۱۱۵ در قالب ۳۰ پایگاه اورژانس در این دانشگاه آماده‌ خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نوروزی شدند.

دکتر عباس کافی افزود: این نیروهای اورژانس با استفاده از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی مستقر در بیمارستان واسعی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک ایستگاه سلامت مستقر در پلیس راه در طرح نوروزی فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش چشمگیر بار ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی غرب خراسان رضوی، تمهیدات لازم برای پاسخگویی به حوادث پرتلفات رانندگی و ترافیکی این ایام در دستور کار اورژانس ۱۱۵ قرار گرفته است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به حادثه دیدگان انواع حوادث و سوانح احتمالی نیز در ایام تعطیلات نوروزی ستاد بحران اورژانس در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات بحران این مرکز با همکاری ستاد هدایت و اطلاع رسانی و دبیرخانه ستاد حوادث غیر مترقبه تشکیل می‌شود.

کافی افزود:‌ همچنین گروه‌های امدادی اورژانس ۱۱۵ در پایانه‌های مسافربری اتوبوس، قطار و فرودگاه مستقر می‌شوند تا در ساعات فرود هواپیماها، تردد قطارها و ازدحام اتوبوس‌ها بتوانند به مصدومان احتمالی کمک کنند.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.