کد خبر : 22043
دیدگاه‌ها برای ۳۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای غرب خراسان رضوی کشته یا زخمی شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 8:34
-

۳۱۱ نفر در حوادث جاده‌ای غرب خراسان رضوی کشته یا زخمی شدند

ایرنا طی مردادماه گذشته حوادث جاده‌ای در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی منجر به جان باختن ۱۲ نفر و زخمی شدن ۲۹۹ نفر از هم‌وطنان شد. مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: مردادماه امسال درمجموع ۱۶۴ حادثه رانندگی در جاده‌های ارتباطی شهرستان سبزوار رخ داد که

ایرنا

طی مردادماه گذشته حوادث جاده‌ای در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب در غرب خراسان رضوی منجر به جان باختن ۱۲ نفر و زخمی شدن ۲۹۹ نفر از هم‌وطنان شد.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی سبزوار گفت: مردادماه امسال درمجموع ۱۶۴ حادثه رانندگی در جاده‌های ارتباطی شهرستان سبزوار رخ داد که آمار تلفات این حوادث نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشت.

عباس کافی افزود: تعداد مأموریت‌های اورژانس سبزوار در حوادث جاده‌ای مردادماه نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۷ مورد افزایش داشت و آمار مصدومان هم ۷۵ نفر بیشتر شد.

وی اظهار داشت: بر اساس آئین‌نامه ساماندهی پوشش فراگیر فوریت‌های پزشکی زمان استاندارد رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر هشت دقیقه و در جاده‌ها کمتر از ۱۵ دقیقه است که این آمار برای رسیدن بر بالین بیمار در داخل شهر سبزوار پنج دقیقه و در جاده‌های شهرستان کمتر از ۹ دقیقه است.

۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.