کد خبر : 22021
دیدگاه‌ها برای ۳۱ طرح به مناسبت هفته دولت در جغتای آماده بهره‌برداری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 11:00
-

۳۱ طرح به مناسبت هفته دولت در جغتای آماده بهره‌برداری شد

ایرنا ۳۱ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با صرف هزینه ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرستان جغتای آماده بهره‌برداری طی هفته دولت شد. فرماندار جغتای با بیان این مطلب گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، راه، برق، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌ها و مخابرات است. مرتضی محبی

ایرنا

۳۱ طرح عمرانی، خدماتی، صنعتی و کشاورزی با صرف هزینه ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرستان جغتای آماده بهره‌برداری طی هفته دولت شد.

فرماندار جغتای با بیان این مطلب گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن، راه، برق، نوسازی مدارس، بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌ها و مخابرات است.

مرتضی محبی فر افزود: هفته دولت فرصتی گران‌قدر برای بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت است تا شناخت مردم از دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی بیشتر شود.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی امیدبخشی به مردم، بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید و تقویت اعتماد مردم به نظام بسیار مهم است که نقش رسانه‌ها در این موضوع مهم است.

او با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: دولتمردان و مدیران نظام اسلامی باید در تمام زمینه‌ها شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.