کد خبر : 29262
دیدگاه‌ها برای ۳۲میلیارد ریال غرامت دام و طیور در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 13:59
-

۳۲میلیارد ریال غرامت دام و طیور در سبزوار پرداخت شد

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: ۳۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال برای جبران خسارت بخش دام و طیور این شهرستان طی سال زراعی گذشته به بهره‌برداران پرداخت شد. مهشید راهبر افزود: از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال مربوط به زیربخش دام و هفت میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال مربوط به زیر

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: ۳۲ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال برای جبران خسارت بخش دام و طیور این شهرستان طی سال زراعی گذشته به بهره‌برداران پرداخت شد.

مهشید راهبر افزود: از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال مربوط به زیربخش دام و هفت میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال مربوط به زیر بخش طیور بوده است.

وی اضافه کرد: خسارت های بخش دامی زیر پوشش صندوق بیمه کشاورزی بر اثر بیماری و حادثه همچون بیماریهای عفونی واگیردار شامل تب برفکی، طاعون، آبله و سایر موارد بوده است.

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: در بخش طیور، انواع خسارتهای فراگیر و حوادث شامل آتش سوزی و خسارات ناشی از حذف کانون آلوده و بیماریهایی مشابه آنفلوانزا و نیوکاسل بوده است.

راهبر افزود: تولیدکنندگان دامهای بومی می توانند با پرداخت حق بیمه ای اندک از حمایت صندوق بیمه کشاورزی برخوردار شده و از مزایای بیمه نامه ای تقریبا تمام خطر بهره مند شوند.

وی ادامه داد: ۳۲۰ هزار راس دام سنگین و سبک این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار گرفته‌ است که این آمار نسبت به سال زراعی گذشته ۵۵۰ درصد بیشتر شده است.

مسئول نمایندگی صندوق بیمه کشاورزی سبزوار گفت: این صندوق در سال زراعی جدید با ارائه تعرفه های متنوع و طرحهای نوین بیمه ای سعی در جلب اعتماد بیشتر جامعه کشاورزی و افزایش ضریب نفوذ بیمه دارد و با افزایش سرعت و کیفیت خدمات بیمه ای امکان برخورداری بیشتر بهره برداران و تولیدکنندگان این بخش را فراهم آورده است.

شهرستان سبزوار دارای ۲۱۵ هزار راس دام سبک، ۱۳ هزار راس دام سنگین و سه هزار نفر شتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.