کد خبر : 26493
دیدگاه‌ها برای ۳۵ مورد آب‌گرفتگی معابر سبزوار برطرف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 21:59
-

۳۵ مورد آب‌گرفتگی معابر سبزوار برطرف شد

ایرنا دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش‌های شدید عصر پنجشنبه ۳۵ مورد آب‌گرفتگی و جاری شدن روان آب در معابر اصلی و فرعی این شهر با تلاش نیروهای خدمات شهری برطرف شد. فریدون نقابی افزود: تجمع روان‌آب، ناشی از بیرون زدن آب از کانال‌ها در برخی خیابان‌های شهر بود که با

ایرنا

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش‌های شدید عصر پنجشنبه ۳۵ مورد آب‌گرفتگی و جاری شدن روان آب در معابر اصلی و فرعی این شهر با تلاش نیروهای خدمات شهری برطرف شد.

فریدون نقابی افزود: تجمع روان‌آب، ناشی از بیرون زدن آب از کانال‌ها در برخی خیابان‌های شهر بود که با استقرار ماشین‌آلات، پمپ‌های مکنده و نیروهای خدمات شهری مشکلات آب‌گرفتگی معابر شهر برطرف شد.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال شدت بارندگی و آب‌گرفتگی معابر، ایجاد روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها، نیروهای خدمات شهری و مأموران آتش‌نشانی این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.

وی گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه بر اثر بارندگی با شماره ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی سبزوار یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره‌های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، در پی بارش رگباری باران در این استان که از چند روز گذشته جریان دارد، آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.