کد خبر : 26083
دیدگاه‌ها برای ۳۵ واحد صنفی در خوشاب مهروموم شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 13:44
-

۳۵ واحد صنفی در خوشاب مهروموم شدند

ایرنا مسئول اتاق اصناف خوشاب گفت: ۳۵ واحد صنفی این شهرستان طی هفته جاری به علت تخطی از اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مبنی بر تعطیلی موقت، مهروموم شدند. علی‌اکبر سلطان‌آبادی افزود: این واحدهای صنفی در زمینه لوازم ساختمانی، خرازی، قنادی، تعمیرگاه، پوشاک و کفش‌فروشی فعالیت می‌کردند که تا پایان تعطیلات نوروزی مهروموم

ایرنا

مسئول اتاق اصناف خوشاب گفت: ۳۵ واحد صنفی این شهرستان طی هفته جاری به علت تخطی از اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مبنی بر تعطیلی موقت، مهروموم شدند.

علی‌اکبر سلطان‌آبادی افزود: این واحدهای صنفی در زمینه لوازم ساختمانی، خرازی، قنادی، تعمیرگاه، پوشاک و کفش‌فروشی فعالیت می‌کردند که تا پایان تعطیلات نوروزی مهروموم خواهند بود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در شهرستان خوشاب فعالیت اغلب واحدهای صنفی به‌جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش مرغ و میوه‌فروشی‌ها تعطیل شده است.

مسئول اتاق اصناف خوشاب گفت: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

بر اساس آمار روز گذشته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تعداد جان‌باختگان کرونا در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه به ۱۰ تن رسیده و شمار شهروندان مبتلا به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی نیز تاکنون ۸۶ نفر اعلام شده است. 

هزار واحد صنفی در شهرستان خوشاب فعالیت دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.