کد خبر : 29357
دیدگاه‌ها برای ۳۶۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کشور اهدا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 13:43
-

۳۶۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند کشور اهدا شد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در اجرای طرح هدایت با عنوان “هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه و کلاس درس”، ۳۶۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در کشور اهدا شد. سیدجواد حسینی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ششتمد در استان خراسان رضوی افزود: از مجموع این

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در اجرای طرح هدایت با عنوان “هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک مدرسه و کلاس درس”، ۳۶۵ هزار تبلت به دانش‌آموزان نیازمند در کشور اهدا شد.

سیدجواد حسینی روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ششتمد در استان خراسان رضوی افزود: از مجموع این تعداد ۱۲ هزار تبلت سهم دانش آموزان خراسان رضوی بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا هفته گذشته هزار میلیارد ریال برای خرید تبلت به اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ابلاغ شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برخی مناطق روستایی به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت متصل نیستند گفت: با هدف بهره‌مندی بیشتر دانش آموزان از ظرفیت شبکه شاد، طی تفاهمنامه‌ای با وزیر ارتباطات و فناوری در یک سال گذشته ۴۰ هزار منطقه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی همچنین در باره طرح رتبه‌بندی معلمان افزود: این طرح که دارای ۹ بند است در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه و در دستور کار قرار گرفته که بند اول آن تصویب شده و سایر موارد آن نیز در حال بررسی است. 

حسینی ادامه داد: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان علاوه بر ارتقای حقوق و مزایا متناسب با زحمات آنان، زمینه ارتقای منزلت و شایستگی‌های آنها نیز از طریق  نظام سنجش معلمان فراهم می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.