کد خبر : 31360
دیدگاه‌ها برای ۳۶ هزار هکتار از کشتزارهای جغتای رفع تداخل شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 خرداد 1401 - 15:59
-

۳۶ هزار هکتار از کشتزارهای جغتای رفع تداخل شد

 مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: به منظور حمایت از کشاورزان، ۳۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان، در قالب ۴۳ پلاک، رفع تداخل شد. محمدجواد ایزدیان اظهار داشت: در طرح تداخل اراضی، نقشه زمین‌های کشاورزی با ملی اصلاح و برای اراضی کشاورزی به نام کشاورزان و برای اراضی ملی به نام دولت سند مالکیت

 مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: به منظور حمایت از کشاورزان، ۳۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان، در قالب ۴۳ پلاک، رفع تداخل شد.

محمدجواد ایزدیان اظهار داشت: در طرح تداخل اراضی، نقشه زمین‌های کشاورزی با ملی اصلاح و برای اراضی کشاورزی به نام کشاورزان و برای اراضی ملی به نام دولت سند مالکیت صادر می شود.

وی تصریح کرد: پس از رفع تداخل و صدور سند برای اراضی کشاورزی، زمین کشاورزی دارای ارزش و اعتبار شده و کشاورز می‌تواند از آن به عنوان وثیقه استفاده کند.

مدیر جهاد کشاورزی جغتای گفت: رفع تداخلات این ۳۶ هزار هکتار اراضی در سه مرحله و در مجموع ۴۳ پلاک شهرستان جغتای صورت گرفته است.

جغتای دارای ۵۲ روستا با ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است. ۹ هزار بهره بردار در بخش های کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.