کد خبر : 21513
دیدگاه‌ها برای ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد گلخانه در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 15:00
-

۳۸ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد گلخانه در سبزوار پرداخت شد

ایرنا امسال با پرداخت ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات چهار واحد گلخانه جدید در سبزوار احداث شد. مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار روز گفت: با پرداخت این تسهیلات ۱۲ هزار متر فضای جدید گلخانه‌ای در شهرستان سبزوار احداث  و آماده  بهره‌برداری شده است. محمد عظیمی نژاد با اشاره به افزایش سطح زیرگشت گلخانه‌ها در سبزوار

ایرنا

امسال با پرداخت ۳۸ میلیارد ریال تسهیلات چهار واحد گلخانه جدید در سبزوار احداث شد.

مسئول باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار روز گفت: با پرداخت این تسهیلات ۱۲ هزار متر فضای جدید گلخانه‌ای در شهرستان سبزوار احداث  و آماده  بهره‌برداری شده است.

محمد عظیمی نژاد با اشاره به افزایش سطح زیرگشت گلخانه‌ها در سبزوار افزود: هم‌اکنون حدود ۱۲۰ هزار مترمربع  فضای گلخانه‌ای در ابن شهرستان وجود دارد که این سطح پنج سال قبل ۲۰ هزار متر بوده است.

 وی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های جهاد کشاورزی احداث گلخانه‌ها با مساحت کمتر از ۳۰۰ مترمربع در مناطق روستایی است که جهاد کشاورزی با صدور پروانه رایگان و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از این طرح‌ها حمایت می‌کند.

وی گفت: با توجه به کاهش منابع آب توسعه گلخانه‌ها نقش مهمی در افزایش تولیدات کشاورزی و صرفه‌جویی در منابع آب و رونق اشتغال دارد.

شهرستان سبزوار دارای ۵۴ هزار هکتار کشتزار و ۱۹ هزار هکتار عرصه باغی است که حدود ۲۰ هزار بهره‌بردار در این بخش فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.