کد خبر : 29198
دیدگاه‌ها برای ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 5:29
-

۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در سبزوار پرداخت شد

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: از ابتدای امسال با پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در این شهرستان ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است. قاسم کیقبادی افزود: این میزان تسهیلات اشتغال به ۱۵۰ طرح در بخش‌های تولیدی، خدماتی، قالیبافی، تابلو فرش، گردشگری، پوشاک و گیاهان دارویی به متقاضیان پرداخت شده است. وی ادامه داد:

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: از ابتدای امسال با پرداخت ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی در این شهرستان ۲۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

قاسم کیقبادی افزود: این میزان تسهیلات اشتغال به ۱۵۰ طرح در بخش‌های تولیدی، خدماتی، قالیبافی، تابلو فرش، گردشگری، پوشاک و گیاهان دارویی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: عمده تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید در سبزوار به متقاضیان کار و کارآفرینان مناطق روستایی پرداخت شده است.

رئیس صندوق کارآفرینی امید سبزوار گفت: تسهیلات این صندوق با کارمزد چهار درصد و با هدف ایجاد اشتغال پایدار در بخش های خوداشتغالی، کارآفرینی و کارفرمایی به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی افزود: همچنین طی ۲ سال گذشته ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای ۶۵۰ طرح با اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر در این شهرستان پرداخت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.