کد خبر : 22880
دیدگاه‌ها برای ۴۲ برنامه هفته دفاع مقدس در سبزوار برگزار می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 شهریور 1398 - 13:59
-

۴۲ برنامه هفته دفاع مقدس در سبزوار برگزار می‌شود

ایرنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: با هدف بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس ۴۲ برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان برگزار می‌شود. سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، مجالس انس با قرآن، زنگ

ایرنا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: با هدف بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس ۴۲ برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس، مجالس انس با قرآن، زنگ مقاومت و ایثار، مسابقات علمی و ورزشی برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی با محورهای اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، تحکیم بنیان خانواده، مسابقات کتاب‌خوانی و تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سبزوار است.

وی گفت: امنیت، عزت و پیشرفت‌های روزافزون انقلاب اسلامی به برکت دوران دفاع مقدس و خون شهدا، پیروی از ولایت‌فقیه و وحدت ملی حاصل‌شده و با حفظ این ارزش‌ها هیچ تهدیدی متوجه انقلاب نمی‌شود.

سرهنگ مظلوم افزود: مقاومت مردم  ایران در دوران دفاع مقدس شکست دشمنان، اعتلای جمهوری اسلامی، حفظ تمامیت ارضی کشور و خودباوری و پیشرفت در عرصه‌های دانش، پژوهش و فناوری را به ارمغان آورد.
وی اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی با پیروی از الگوی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس حاصل‌شده و پایداری در راه مبانی و آرمان‌های انقلاب و خون شهدای مدافع حرم، نظام اسلامی را در عرصه بین‌المللی به قدرت تأثیرگذار تبدیل کرده است.

وی گفت: امروز تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور وظیفه مهمی است که عزم همه مسئولان و راویان دفاع مقدس را می‌طلبد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.