کد خبر : 24764
دیدگاه‌ها برای ۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سبزوار اهدا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 18:05
-

۴۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سبزوار اهدا شد

ایرنا هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ۴۲ سری کمک جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اهدا شد. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ارزش این جهیزیه‌ها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که با همکاری این نهاد و سپاه پاسداران به نوعروسان نیازمند اهدا

ایرنا

هم‌زمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ۴۲ سری کمک جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت: ارزش این جهیزیه‌ها یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است که با همکاری این نهاد و سپاه پاسداران به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

محمد داورزنی افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، فرش، اجاق گاز، پنکه، اتو، بخاری، ظروف تفلون و چینی، آینه‌شمعدان، پتو و سایر لوازم ضروری زندگی است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد هزینه کمک جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد از محل کمک‌های دولتی و بقیه توسط خیران تأمین  می‌شود  اظهار داشت: سال گذشته نیز ۲۵۶ سری کمک جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش این نهاد در سبزوار اهدا شد.

۲۴ هزار نفر از جمعیت ۳۰۶ هزارنفری شهرستان سبزوار در قالب ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.