کد خبر : 25684
دیدگاه‌ها برای ۴۵۰ تماس تلفنی شهروندان سبزوار در ارتباط با کرونا پاسخ داده شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 18:14
-

۴۵۰ تماس تلفنی شهروندان سبزوار در ارتباط با کرونا پاسخ داده شد

ایرنا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از زمان راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی در ارتباط با ویروس کرونا در سبزوار طی نهم اسفند تاکنون به ۴۵۰ تماس شهروندان پاسخ داده شده است. دکتر محمد باقرزاده گفت: بطور میانگین روزانه ۷۵ تماس با سامانه تلفنی مربوط به کرونا در شهرستان سبزوار

ایرنا

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از زمان راه‌اندازی مرکز پاسخگویی تلفنی در ارتباط با ویروس کرونا در سبزوار طی نهم اسفند تاکنون به ۴۵۰ تماس شهروندان پاسخ داده شده است.

دکتر محمد باقرزاده گفت: بطور میانگین روزانه ۷۵ تماس با سامانه تلفنی مربوط به کرونا در شهرستان سبزوار برقرار می شود که بیشترین موضوع آن نگرانی و بیم شهروندان از ابتلا به کروناست.

وی افزود: در عمده این تماس ها شهروندان علایم بیماری خود  را با بیماری کرونا مقایسه و سوال می‌کنند آیا نیاز به مراجعه به مراکز درمانی دارند؟

وی ادامه داد: همچنین در این تماس ها شهروندان از نحوه رعایت بهداشت فردی، وضعیت ضد عفونی مکان‌های عمومی و بهداشت نانوایی‌ها سوالاتی دارند که به آنها پاسخ داده می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ آماده پاسخگویی به همشهریان درباره سوالات مربوط به کروناست.

وی افزود: این سامانه با بکارگیری امکانات و دانش تخصصی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای مقابله با کرونا فعال شده و شهروندان می‌توانند با شماره گیری این خط از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه سوالات خود را با کارشناسان مربوطه در میان بگذارند.

وی ادامه داد: توصیه ما به شهروندان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مراقبتی و  حضور نیافتن در اماکن پرتردد و شلوغ است.

بر مبنای اطلاع‌رسانی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از مجموع  ۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون ۲ نفر آنان مبتلا به این ویروس شده‌اند و هیچ بیماری به علت کرونا در این منطقه فوت نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.