کد خبر : 29849
دیدگاه‌ها برای ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی به علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 10:29
-

۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی به علوم پزشکی سبزوار اختصاص یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافته است. دکتر علیرضا مسلم با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با بهره‌مندی از این اعتبار محرومیت‌زدایی، بخش عمده‌ای از طرح‌های بهداشتی و درمانی این

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ابلاغ سازمان برنامه و بودجه، ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی برای اجرا و یا تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه اختصاص یافته است.

دکتر علیرضا مسلم با بیان این مطلب به خبرنگاران افزود: با بهره‌مندی از این اعتبار محرومیت‌زدایی، بخش عمده‌ای از طرح‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه، که به علت نبود اعتبارات لازم نیمه تمام مانده بود، تکمیل و مورد بهره‌‍برداری قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید پایگاه انتقال خون، تکمیل چهار مرکز خدمات جامع سلامت شهری سبزوار و چندین طرح بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد از محل این اعتبارت انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: طی سال‌های گذشته ۱۰۱ هزار مترمربع فضای بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی احداث شده است.

دکتر مسلم اظهار داشت: ۶۱ هزار متر مربع از فضاهای بهداشتی و درمانی در حوزه علوم پزشکی سبزوار احداثی و ۴۰ هزار مترمربع بهسازی کامل بناهای موجود بوده است.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.