کد خبر : 30707
دیدگاه‌ها برای ۴۷ مورد آبگرفتگی در سبزوار برطرف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 19:48
-

۴۷ مورد آبگرفتگی در سبزوار برطرف شد

رفع ۴۷ مورد آبگرفتگی در سبزوار

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار با بیان اینکه نیروهای عملیاتی خدمات شهری و ستاد بحران این نهاد در آماده‌باش است، گفت: بر اثر بارش شدید باران شب گذشته ۴۷ مورد آبگرفتگی و فرو نشست جزئی در معابر و منازل این شهر گزارش شد که با تلاش آتش نشانان برطرف شد.

فریدون نقابی افزود: تجمع روان‌آب‌ها، ناشی از بیرون زدن آب از کانال‌ها در برخی خیابان‌ها و منازل شهر بود که با استقرار ماشین آلات، پمپ‌های مکنده و نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی مشکلات آبگرفتگی برطرف شد.

وی اظهار داشت: در پی تغییرات جوی پیش‌رو و هشدار سازمان هواشناسی استان نیروهای عملیاتی خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در آماده باش هستند.

نقابی گفت: پیرو اعلام و آماده باش قبلی، در حال حاضر همه امکانات و نیروهای سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، مدیریت پسماند، فضای سبز، اداره جلوگیری از تخلفات ساختمانی، سازمان عمران و بازآفرینی و همچنین اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری در حالت آماده باش قرار گرفته است.  

وی ادامه داد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل بر اثر بارش ها، با سازمان آتش‌نشانی سبزوار با شماره ۱۲۵ و یا با اتاق بی‌سیم شهرداری سبزوار با شماره های ۱۳۷ و ۴۴۲۲۱۹۶۵ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.